Відділ надання адмінпослуг

Юридична адреса: м. Часів Яр, вул. Цілинників, буд. 2

Телефон: 099-712-03-59

Графік роботи: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00 (перерва з 12.00 до 12.48)

Графік прийому громадян: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00 (перерва з 12.00 до 12.48)

Стислий перелік функцій:  

  1. Здійснення керівництва та організаційне забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Часовоярської міської ради.
  2. Створення доступних та зручних умов для надання суб’єктам звернень адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру.
  3. Спрощення процедур отримання адміністративних послуг та підвищення їх якості.
  4. Ліквідація посередницьких послуг при наданні адміністративних  послуг.

Склад штату працівників та розподіл обов’язків :

Берман Юрій Анатолійович,  начальник відділу надання адміністративних послуг міської ради

  1. Здійснення загального керівництва діяльністю відділу надання адміністративних послуг Часовоярської міської ради, забезпечення розподілу обов’язків між адміністраторами відділу, контроль їх роботи, стану трудової та виконавської дисципліни, дотримання правил трудового розпорядку.
  2. Планування та організація роботи відділу, у тому числі щодо взаємодії із  суб’єктами надання адміністративних послуг, вжиття заходів щодо підвищення ефективності його роботи.
  3. Координація діяльності адміністраторів, контроль якості та своєчасності виконання ними обов’язків, роботи відділу щодо ефективної взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, підприємствами, установами та організаціями, місцевими та регіональними дозвільними органами.
  4. Здійснення керівництва та організаційного забезпечення діяльності Центру  надання  адміністративних  послуг  Часовоярської  міської  ради.

Зозуля Оксана Сергіївна, адміністратор відділу надання адміністративних послуг міської ради

  1. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
  2. Приймання від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
  3. Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  4. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

 Голубцова Марина Олександрівна, адміністратор відділу надання адміністративних послуг міської ради

  1. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
  2. Приймання від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
  3. Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  4. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

Перелік послуг, які надаються населенню: