Служба «05»

Юридична адреса: м. Часів Яр, вул. Цілинників, буд. 1

Телефон: (06274) 7-20-53

Графік роботи: понеділок – п’ятниця  з 18.00 до 7.00, вихідні і святкові дні

Графік прийому громадян: не здійснюється

Стислий перелік функцій:  

  1. Оперативне реагування на виникаючі порушення ритму життєдіяльності міста, аварійні ситуації, які негативно впливають на діяльність підприємств і побут людей, забезпечення виконання окремих рішень виконкому і розпоряджень міського голови.
  2. Здійснення систематичного аналізу інформації, що надходить до міської ради, з питань життєдіяльності міста і підготовка пропозицій міському голові і виконкому по виправленню (попередженню) збоїв у роботі міських служб.
  3. Підтримка цілодобового зв’язку з організаціями міського господарства, їхніми аварійно-диспетчерськими службами; рішеннями складних оперативно-аварійних питань, що особливо знаходяться на стику інтересів різних організацій і громадян.

Склад штату працівників та розподіл обов’язків:

Геут Ірина Володимирівна, відповідальний черговий

  1. Здійснення безпосереднього керівництва діяльністю служби, персональна відповідальність за виконання покладених на службу «05» задач.
  2. Прийом по телефону пропозицій, заяв і скарг громадян, їх реєстрація.
  3. Визначення виконавців і заходів для реалізації питань, які порушені у зверненнях, забезпечення їх оперативного розгляду відповідними підприємствами, установами й організаціями міста, службами міської ради.
  4. Здійснення контролю за прийнятими мірами і термінами виконання питань, порушених громадянами.
  5. Координація діяльності аварійно-диспетчерських служб при виникненні аварійних ситуацій, що вимагають об’єднання зусиль декількох підприємств і організацій.

Аушев Василь Миколайович, диспетчер

Саввіна Світлана Володимирівна, диспетчер

  1. Прийом по телефону пропозицій, заяв і скарг громадян, їх реєстрація.
  2. Визначення виконавців і заходів для реалізації питань, які порушені у зверненнях, забезпечення їх оперативного розгляду відповідними підприємствами, установами й організаціями міста, службами міської ради.
  3. Здійснення контролю за прийнятими мірами і термінами виконання питань, порушених громадянами.
  4. Координація діяльності аварійно-диспетчерських служб при виникненні аварійних ситуацій, що вимагають об’єднання зусиль декількох підприємств і організацій.